بین المللی: اینگونه شرکت های متوسط ​​در خارج از کشور موفق می شوند:
اقتصاد آلمان در تجارت خارجی سنگین وزن است. این نیز به دلیل رهبران متوسط ​​بازار جهانی است. اما شرکت ها چگونه محصولات خود را در سایر کشورها به بهترین وجه بازاریابی می کنند؟ و چه موقع یک شرکت تابعه در خارج از کشور در سایت ارزش دارد؟
محصولات آلمان هنوز در سطح بین المللی مورد تقاضا است. "Made in Germany" مخفف کالاهای باکیفیت در سرتاسر جهان است که برای آن ارزش پرداخت قیمت بالاتری دارد. بسیاری از این محصولات از شرکت های متوسط ​​تهیه شده اند که در طاقچه خود به یک قهرمان پنهان تبدیل شده اند . هر شرکت متوسط ​​متوسط ​​کالاهای خود را به خارج از کشور صادر می کند.

اخبار SME: ما را دنبال کنید به پروفایل LinkedIn از Markt und Mittelstand مراجعه کنیدو به پروفایل LinkedIn از Markt und Mittelstand مراجعه کنید


شرکت هایی که می خواهند فراتر از بازار داخلی موفق باشند باید ابتدا مشخص کنند که در کدام مناطق تقاضای مربوط به محصولاتشان وجود دارد. غالباً ، این انتخاب در ابتدا مربوط به سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU) است. به لطف اتحادیه گمرکی و سایر قوانین متداول ، بوروکراسی درگیر است و هزینه های اضافی به طور قابل توجهی پایین تر از زمانی است که در کشورهای دورتر گسترش می یابید. هنگام ارسال کارمندان در اتحادیه اروپا ، شرکت ها هنوز هم باید چند قانون را رعایت کنند. 

با وجود تلاش بیشتر ، ورود به بازار خارج از اتحادیه اروپا نیز می تواند به عنوان بخشی از یک استراتژی بین المللی سازی ارزشمند باشد. 

این بازارهای خارجی (خارج از اتحادیه اروپا) برای شرکت های متوسط ​​سودآور محسوب می شوند
ایالات متحده: ایالات متحده آمریکا به طور سنتی یک بازار خارجی مهم برای شرکت های آلمانی بوده است. تقاضا برای محصولات آلمانی مخصوصاً برای ماشین آلات ، وسایل نقلیه و داروسازی زیاد است.
چین: چین دیگر یک نکته خودی نیست. پادشاهی میانه می تواند هم به عنوان یک بازار هدف برای صادرات و هم برای ایجاد یک شعبه ارزشمند باشد. شرکتهای کوچک و متوسط ​​آلمان بسیار خوشحال هستند که صنایع مهم آینده ای که چین در برنامه پنج ساله خود تعریف کرده است ، نقاط قوت آنها است. صنایع کلیدی که چین می خواهد روی آن متمرکز شود ، شامل الکتروموتور ، رباتیک و هوافضا می باشد. این اعتراضات در هنگ کنگ در حال حاضر وضعیت شرکت های آلمانی را در این کشور پیچیده می کند.
آمریکای لاتین: این منطقه مکانی دشوار برای شرکت های آلمانی است ، زیرا شرایط اقتصادی بسیار متفاوت از کشور به کشور دیگر است و بحران های ی دوباره و دوباره رخ می دهد. این بازار برای شرکت های متوسط ​​آلمانی هنوز جذاب است ، زیرا کشورهایی مانند مکزیک ، برزیل و آرژانتین جمعیت زیادی دارند که به طور فزاینده ای در بین مصرف کنندگان رواج می یابد . قهرمان پنهان Bowa Electronic نیز برزیل را مهمترین بازار آمریکای لاتین می داند .
آفریقای جنوبی: آفریقای جنوبی برای شرکتهایی که می خواهند جای قدم در قاره آفریقا بگیرند ایده آل است . این کشور یکی از بزرگترین اقتصادهای این قاره است و زیرساخت های خوبی را برای صنعت فراهم می کند. اما همچنین مشکلاتی مانند فساد و بوروکراسی بیش از حد - و همچنین مقررات ی علیه تبعیض وجود دارد . همچنین قطع برق ثابت یک مشکل - اما برای آن یک راه حل وجود دارد.
رواندا: در آینده ، رواندا همچنین می تواند به مکانی ارزشمند برای شرکت های متوسط ​​آلمانی تبدیل شود. فولکس واگن از سال 20 کارخانه ای در آنجا داشته است. تهیه کنندگان خودرو می توانند از این مزیت بهره مند شوند.  با این حال ، کل منطقه زیر صحرایی هنوز هم چیزی برای پیشگامان است .
ایران: محصولات آلمانی در اینجا تقاضای زیادی دارند. تحریم های آمریکا اما در برابر این کشور در خلیج فارسی ارائه عدم قطعیت - نه تنها در طبقه متوسط، بلکه با بانک ها که خجالتی و دور از ترس از تحریم قبل از تامین مالی صادرات به ایران است.
هند: این کشور با 1.3 میلیارد نفر جمعیت ، فقط یک بازار فروش بزرگ برای شرکت های آلمانی نیست. اقتصاد هند رو به رشد است و طبقه متوسط ​​ثروتمند هر ساله در حال رشد است. 
 

 

هنگام افتتاح شعبه خارجی ، سرمایه گذاری مشترک با یک شرکت محلی می تواند ورود به بازار را تسهیل کند. شرکت شریک آداب و رسوم فرهنگی و وضعیت حقوقی را در سایت می شناسد. در برخی از کشورها، از جمله در برخی از مناطق امارات متحده عربی، یک سرمایه گذاری مشترک است و حتی توسط قانون مورد نیاز برای شرکت های خارجی که می خواهند به فعال بر روی زمین - حتی اگر این قوانین در حال حاضر آرام . راه دیگر برای گسترش در خارج از کشور کار با شرکای فروش در بازارهای خارجی مربوطه است. نمونه تولیدکننده روان کننده Liqui Moly نشان می دهد که همکاری با شرکای پیمانکاری چه می تواند باشد. 

اگر می خواهید محصولات خود را در خارج از کشور بفروشید ، می توانید در پی انعقاد قراردادهای عمومی نیز باشید. پروژه های دولتی در اکثر ایالت ها به صورت عمومی تبلیغ می شوند . با این حال ، این قوانین از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و همیشه برای شرکت های متوسط ​​نظارت ساده ای ندارد. سازمانهای غیردولتی (سازمان های غیردولتی) همچنین قراردادهای خود را طبق دستورالعمل شفاف به طور عمومی اعطا می کنند. از آنجا که سازمان های غیردولتی یک هدف غیر انتفاعی دارند ، شرکت های متوسط ​​که می خواهند پروژه ها را تأمین کنند ، باید شرایط خاصی را برآورده کنند .   

تأثیر ت در بازارهای خارجی
SME ها نگرانی فزاینده ای تحولات ت اقتصادی را مشاهده می کنند با انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا ، موانع تجاری بیشتر در سراسر جهان برانگیخته شده است. ترامپ به دلیل نگرانی شرکت های آلمانی ، تا حدود زیادی وعده های انتخاباتی خود را حفظ کرده و به سمت حمایت از گرایی روی می آورد. 

طبقه متوسط ​​از این تصمیمات دونالد ترامپ رنج می برد

دونالد ترامپ تقریباً دو سال رئیس جمهور ایالات متحده بوده است. در حقیقت ، او قبلاً کارهای بسیاری را انجام داده است که در تبلیغات انتخاباتی قول داده است - به ندرت به خوشبختی شرکت های کوچک و متوسط ​​آلمان. [ادامه مطلب ]

یکی دیگر از مشکلات کودک Brexit ، تصمیم انگلیس برای ترک اتحادیه اروپا است. عزیمت یکی از مهمترین شرکای تجاری آلمان از جامعه بین المللی تأثیر مستقیمی بر شرکتهای کوچک و متوسط ​​دارد و رشد اقتصادی هر دو کشور را کاهش می دهد. تأثیرات Brexit با جزئیات و اینکه چه میزان خسارت به اقتصاد وارد خواهد کرد ، هنوز کاملا باز است. 

شرکت های متوسط ​​با روابط تجاری با انگلیس باید قطعاً برای Brexit سخت سخت آماده شوند . از آنجا که بسیاری از شرکت ها تحت تأثیر چنین سناریویی قرار می گیرند ، ممکن است کمبود کارگران با آگاهی از ترخیص کالا از گمرک وجود داشته باشد. 

بریتانیا حتی تنها کودک مشکل در اروپا نیست. دولت های پوپولیستی و ناسیونالیستی در اروپای مرکزی و شرقی کمبود کارگران ماهر در محل را تشدید می کنند. زیرا جوانان فرهیخته برای بدست آوردن پول خود در جاهای دیگر از مجارستان ، لهستان و شرکت در حال دور هستند .

در بسیاری از کشورها نیز این تردید وجود دارد که سرویس های مخفی و اطلاعاتی به جاسوسی صنعتی مشغول هستند . شرکت های متوسط ​​و کارمندان آنها به سختی می توانند از خود محافظت کنند. مهمترین نکته از طرف متخصصان: بهتر است لپ تاپ را در خانه رها کنید.

اما همچنین دلیل امید شرکت ها وجود دارد. اتحادیه اروپا به کار خود در مورد توافق نامه های تجارت آزاد جدید که برای از بین بردن موانع تجاری و تعرفه ها طراحی شده اند ( و به عنوان مثال دادگاه های داوری ، به عنوان مثال ) کمک می کند. به عنوان مثال ، توافقنامه جفتا بین اتحادیه اروپا و ژاپن در فوریه سال 2019 به مرحله اجرا درآمد. شرکتهای کوچک و متوسط ​​آلمان نیز از این امر سود زیادی می برند. حتی ایالات متحده پس از مذاکرات طولانی توانست در مورد توافق نامه تجارت آزاد جدید با کانادا و مکزیک به توافق برسد . به ویژه ، شرکت های خودروسازی و تامین کنندگان متوسط ​​آنها که در مکزیک برای بازار آمریکا تولید می کنند ، باید از این توافق خوشحال باشند. 

وزیر امور خارجه فدرال در مصاحبه اختصاصی با "Markt und Mittelstand" در آوریل سال 2019 گفت که تجارت آزاد برای قهرمانی های اقتصادی آلمان با قهرمانان پنهان متعددش ضروری است: "فقط تجارت آزاد ، منصفانه و مبتنی بر قانون باعث ایجاد رونق و شغل می شود." دموکرات مسیحی "سلب حق اقامه دعوی یا موانع تجاری یک طرفه ، از طرف دیگر ، رشد را از بین می برد - از هر طرف."

از آنجا که کارمندان خود نمی توانند همزمان در همه جا باشند ، مهندس مکانیک Vecoplan نمایندگان فروش را در فروش های بین المللی استخدام می کند . یک قرارداد دقیقاً چگونگی عملکرد همکاری را تنظیم می کند. تولید کننده نازل Lechler همچنین با نمایندگان فروش کار می کند . اما آنها تنها اولین قدم در استراتژی متراکم بین المللی شدن هستند.

این امر مستم مدیریت مؤثر گمرک و صادرات است
به طوری که اثرات موانع تجاری و گمرک بر تجارت چندان عالی نباشد ، هر شرکت باید مدیریت گمرک خود را عملیاتی کند. این شامل نه تنها مروری بر وظایف گمرک فعلی ، بلکه محاسبه ، ریسک های مربوط به کشور و هزینه های دستمزد در محل های تولید فردی است. گاهی اوقات می توان برای جلوگیری از پرداخت مالیات ، بخش هایی از تولید را به کشور دیگری منتقل کرد .

این فقط عوارض گمرکی نیست که می تواند هزینه های زیادی را برای شرکت ها ایجاد کند. دولت می خواهد از فروش کالا سود کسب کند. کسانی که مراقب نیستند خیلی سریع مالیات می دهند. این امر شرکتهای متوسط ​​را قادر می سازد مالیات ورودی را که در خارج از کشور در اتحادیه اروپا پرداخت می شود دریافت کنند. یک روش استاندارد برای تسهیل این روند وجود دارد - اما این مشکلات را دارد .

این می تواند با شرکت های تابعه خارجی پیچیده تر شود. گاهی اوقات دو ایالت دست خود را باز نگه دارند.

SMEs اغلب در تجارت صادرات مالیات مضاعف می پردازند

شرکتهای تابعه شرکتهای متوسط ​​آلمان اغلب مجبور به پرداخت مالیات شرکتها در خارج از کشور هستند. اما مقامات مالیاتی آلمان نیز می خواهند در تجارت صادراتی شرکت های خودشان سود کسب کنند. با خلاقیت کارآفرینی ، می توان از بار مضاعف جلوگیری کرد - تا حدودی. [ادامه مطلب ]

تدارکات صادراتی برای شرکتهای متوسط نیز پیچیده است . بر خلاف شرکت ها ، این اغلب کار دستی است. فرایندهای خودکار نادر هستند زیرا محصولات معمولاً تولید انبوه نمی شوند.

این گزینه های تأمین مالی صادرات وجود دارد
بانکها به شرکتهای متوسط ​​وام ویژه ای برای تأمین اعتبار صادرات ارائه می دهند . با این حال ، به دلیل افزایش اامات نظارتی (مشتری خود ، KYC را بشناسید) ، مؤسسات مالی به ویژه در مورد مشتریان کوچکتر ، رزرو بیشتری پیدا کرده اند. یک راه برای بانک ها و شرکت های متوسط ​​می تواند استفاده از blockchain در امور مالی تجارت باشد. این مستندات اعتباری را ساده می کند و در نتیجه موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود.

یک جایگزین برای بانک خانه تأمین مالی از طریق شرکت هایی است که در تأمین مالی تجارت خارجی توسط شرکت های متوسط تخصص دارند . بانک توسعه دولتی KFW همچنین از طریق شرکت تابعه KFW Ipex-Bank منابع مالی و صادراتی و پروژه ای را ارائه می دهد .

برای اطمینان از اینکه صادرات واقعاً یک تجارت سودآور است ، شرکتها باید مدیریت بدهی مؤثر را انجام دهند. زیرا اگر مشتری نتواند صورتحساب خود را پرداخت کند ، به طور مضاعف برای تهیه کننده آزار دهنده است. از یک طرف ، وی فاقد درآمد برنامه ریزی شده است و از سوی دیگر همچنان به قیمت تولید کالا باقی می ماند.

به منظور جلوگیری از بروز چنین مواردی ، شرکت های متوسط ​​می توانند از ابزارهای مختلفی استفاده کنند. با پوشش های به اصطلاح هرمس ، جمهوری فدرال آلمان از شرکت در برابر ضرر پرداخت ها محافظت می کند. روش دیگر ، اعتبار نامه است. در صورت آسیب رساندن مشتری به صورتحسابهای پرداخت نشده ، بانک وارد می شود. هنگام تهیه این قراردادها ، شرکت ها باید کاملاً از کلیه تشریفات پیروی کنند تا مؤسسه مالی در صورت بروز اضطراری واقعاً پرداخت کند.   

اگر مشتری صادرکننده نتواند پرداخت کند و هیچ بیمه ای نیز وجود ندارد ، این شرکت مجبور است با کمک وصول بدهی ، پول خود را بدست آورد. اما به ویژه در خارج از کشور ، این اغلب امیدوار کننده نیست.

نکاتی برای یک تجارت صادراتی موفق
محصولاتی که خود را در بازار آلمان تأسیس می کنند به طور خودکار موفقیت در خارج از کشور نیست. مشتریان در بازارهای نوظهور از برخی عملکردهای پیشرفته محصولات آلمانی استفاده نمی کنند. برای چنین بازارهایی می تواند ارزشمند باشد که یک استراتژی جدید طراحی کرده و انواع محصول ساده تری تولید کنید . اگرچه این در عمل اغلب گران است ، اما هنوز هم می تواند ارزشمند باشد. 

کشورهای دیگر نیز از نظر طراحی و مارک های تجاری ترجیحات مختلفی دارند . به عنوان مثال ، صرفاً ترجمه اسامی برندها به زبان ملی معمولاً کافی نیست. درعوض ، شرکت ها باید به طور استراتژیک در نظر بگیرند که چگونه بهترین ویژگی برای ارتباط خواص محصول خود است. وب سایت شرکت نیز باید با دقت تطبیق داده شود. اگر فقط متونی را که توسط یک مترجم بازنویسی شده است ، یا حتی از برنامه هایی مانند Google Translator استفاده کرده اید ، پتانسیل زیادی دارید . به طور کلی شرکتهای متوسط ​​که با مشخصات فرهنگی بازارهای فروش خود سروکار دارند شانس موفقیت بیشتری دارند. آرن وبر از Faytech در چین نیز متوجه این موضوع شد، وی یاد گرفت: "در بسیاری از مذاکرات تجاری - بلکه در مکالمات دیگر - این موضوع در مورد صرفه جویی در چهره است." "و وای ، شما آن را به شخص دیگری اجازه نمی دهید." مزیت او: او می داند چه چیزی چین را لکه دار می کند. از این گذشته ، وی با یک زن چینی ازدواج کرده و شرکت آلمانی-چینی خود را از کلانشهر شنژن اداره می کند.

 

شرکت تولید کننده ماشین های ویژه Fette Compacting با سایر شرکت های متوسط ​​در صنعت خود همکاری ایجاد کرده است. شعار: باز کردن بازارهای خارجی با هم ساده تر از تنها است . کسپار شولتز ، تهیه کننده آبجوسازی نیز برخلاف بحران صنعت وی ، در حال رشد بین المللی است. این همچنین به این دلیل است که وی به طور مداوم بر صادرات محصولات خود تمرکز می کند - و دائماً به نیازهای متغیر مشتریان خود واکنش نشان می دهد.

 

تولیدکننده شمع های متوسط ​​گالا راه دیگری را برای بین المللی شدن در پیش گرفته است. در سال 20 ، او دو رقیب خارجی را خریداری کرد . بین المللی شدن فزاینده نه تنها فروش اضافی را برای شرکت ایجاد می کند بلکه باعث می شود برخی از سفارشات خاص ، به ویژه کوچکتر سودآور شوند.

همچنین از نرم افزار Teamviewer تقریباً در هر کشور دنیا استفاده می شود . به دلیل بین المللی شدن مداوم ، مطالبات نیز تغییر یافته است: "کنستانتین ایبرت ، معاون اجرایی گفت:" اکنون از ما خواسته شده است که ویژگی های محلی را در سراسر جهان ارائه دهیم ، ما باید با حضور محلی خود به این امر واکنش نشان داده و از فروش و بازاریابی در محلی مراقبت کنیم. " فروش رئیس جمهور 

ارقام و داده ها: تجارت خارجی آلمان بسیار مهم است
در سال 2017 ، 30 درصد از مشاغل آلمان به طور مستقیم یا غیرمستقیم به تجارت خارجی وابسته بودند.
شرکت های آلمانی کالاهای به ارزش 1.3 تریلیون یورو را در سال 20 به خارج از کشور فروخته اند.
پس از چین و ایالات متحده آمریکا ، آلمان سومین صادرکننده بزرگ جهان است .
گمرک آلمان در سال 2017 تعداد 227 میلیون تحویل کالا را پردازش کرد
به 227800000000 یورو در سال 20 مازاد تجارت خارجی آلمان غرق شد. در سال 2017 ، هنوز 247.9 میلیارد دلار بوده است.

مقاله تأثیر منطقه ای تغییرات جمعیتی

تحقیق قدرت موسیقی بر سلامت روان

خلاصه تحقیقی از بیماری عروق کرونر - هنگامی که عروق قلب باریک می شود.

دانلود محصولات علمی ومقاله با بالاترین کیفیت

مقاله در مورد چگونه ستاره شناسان می خواهند زمین جدیدی پیدا کنند؟

مقاله ای از قوانین ساده ای برای تبدیل شدن به یک میلیاردر:

تحقیقی خلاصه در مورد افت فروش چه باید کرد؟

، ,های ,شرکت ,یک ,کشور ,کند ,شرکت های ,های متوسط ,می کند ,خارج از ,از کشور ,تجارت خارجی آلمان ,سرمایه گذاری مشترک ,ایالات متحده آمریکا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی رشته شبکه و نرم افزارهای رایانه ای آیدین موزیک الان بخر تحویل بگیر خلاصه کتاب مقدمه علم حقوق کاتوزیان you dont know me ..:D خوشحالي2 خدمات بهینه سازی سایت نیکونا پاسگاه