در مورد افت فروش چه باید کرد؟
کاهش در فروش این است که همیشه یک موقعیت ناراحت کننده. افراد گناهکار به دنبال هستند و فشار و استرس خصوصاً برای فروش افزایش می یابد.

نه در هنگام افزایش فروش: در بیشتر موارد ، بلافاصله می توانید توضیحی بیابید: فقط سال خوبی بود. وضع خوب بود ، اقتصاد رو به رشد بود ، تقاضای کافی وجود داشت.

مدیریت محصول بلافاصله می داند که چه چیزی را می توان به فروش خوب نسبت داد: آنها به سادگی روی اسب مناسب شرط بندی کردند ، تصمیمات درستی گرفتند ، محصولات مناسب را معرفی کردند ، کیفیت خوبی را تحویل دادند. همه یک تکه را به کیک کمک کردند.

اما اگر فروش کاهش یابد چه؟ چه توضیحی در مورد افت فروش وجود دارد؟

اگر بند بند باشد ، افراد مایل به مسئولیت که می خواهند مسئولیت آن را به عهده بگیرند ، خیلی سریع پیدا نمی شوند. خیلی سریع کسی را پیدا کردید که مسئولیت آن را به وضوح انجام دهد: فروش - به عبارت دیگر: مشاوران ، افراد فروش. چه کسی دیگری باید مقصر باشد؟ پس از همه ، آنها مسئول فروش هستند .


دلایل افت فروش چیست؟
عمومی ترین و غیر اام آورترین توضیحات البته تقاضای نزولی است.

این بدان معنی است که کمتر مشتری - به هر دلیلی - محصولات را درخواست می کنند. بنابراین جای تعجبی نیست که فروش در حال سقوط است - اینطور نیست؟

"مکانهای عمومی" دیگر می توانند عبارتند از:

صنعت به طور کلی بد است
اقتصاد رو به زوال است
رقبای جدید و قریب به اتفاق بودجه بالایی در بازاریابی وجود دارد
تبلیغات خود شما بد است
با این حال ، کاهش فروش یک اثر تقویت کننده دارد: فروش اغلب به عنوان مقصر شناخته می شوند. زیرا ممکن است شرایط خارجی قابل تشخیص یا بعداً نباشد. آنچه بلافاصله مشخص می شود این است که تیم فروش دیگر به درستی جلو نمی رود.

با وجود بحران ها و مشکلات ، همیشه شرکت هایی وجود دارند که به نظر می رسد بی دردسر "شناور می شوند". بنابراین فرضیه مقصر بودن فروش بسیار مشهود است.

عواقب سرزنش
هنگامی که یک شرکت شروع به جستجوی "سرزنش" می کند و پس از آن فروشنده ها را به عهده خود می گذارند ، یک مارپیچ منفی آشکار می شود: اگر به کسی بگویید که "بد" است یا بدتر شده اند ، این اثر بازدارنده دارد اثر دارد و منجر به عدم اطمینان و فشار می شود.

مشتریان بلافاصله احساس ناامنی می کنند. مشکل این مسئله این است که خود مشتریان مطمئن نیستند ، یعنی تصمیمات خرید خود را به تعویق انداخته یا از انجام این کار خودداری می کنند. گردش مالی حتی بیشتر می شود.

مشتری همچنین فشار را تشخیص داده و با تقاضا برای تخفیف بیشتر پاسخ می دهد. وقتی فروشنده مجبور به فروش شود ، ناگهان مشتری وقت دارد - و به دلایل تاکتیکی تصمیم می گیرد. یا مشتریان شروع به پایین آمدن قیمتها و تقاضای امتیاز می کنند. به گفته وی ، این رفتار بر حاشیه تأثیر می گذارد و وضعیت سود رنج می برد. آخر ، کمیسیون فروش نیز در حال کاهش است.

چگونه می توانم به عنوان فروشنده با افت فروش مواجه باشم؟
اگر مسئولیت فروش و در نتیجه فروش را بر عهده دارید ، لیست چک زیر به شما کمک می کند :

از افکار منفی و ترس خلاص شوید
ترس چیز خوبی است زیرا ما را به حرکت در می آورد ، ما را به ایجاد انگیزه و انگیزه تبدیل می کند. از این نظر ، ترس ابزاری طبیعی ، معقول و مفید برای مغز ما برای شروع عمل است.
با این وجود ، ماندن در ترس به دلیل آینده نامعلوم به هیچ وجه به شما کمک نمی کند. در مقابل: این فقط افکار منفی را تقویت می کند ، که در نتیجه بر روانشناسی شما (وضعیت استقرار ، بیان صورت ، سلامتی ، حرکات ، تمام ظاهر شما) تأثیر می گذارد.
بنابراین ترس از آینده را به عنوان یک انگیزه برای رفتن به راه های جدید ، امتحان کردن چیزهای متفاوت را امتحان کنید. او را به عنوان انگیزه ترین مربی و راننده خود قبول کنید ، اما اجازه ندهید که شما را کنترل کند ، اما آگاهانه فکر کنید که چرا او آنجاست و چه کارهایی می توانید برای غلبه بر وضعیت اضطراب آور انجام دهید.

تکالیف سرزنش پتو را قبول نکنید تکالیف سرزنش معمولاً هیچ ارتباطی با شما ندارد ، اما با کسانی که می خواهند مسئولیت خود را نسبت به شما ابراز کنند. اگر نمی توانید تکلیف را "رد کنید" (به عنوان مثال رئیس شما چیزی را به سر شما پرتاب می کند) ، لااقل آن را از نظر عاطفی ترک کنید و به آن تعلق داشته باشید: با فرد غیرقابل تعقیب ، داوری عمومی که سعی می کند احساس گناه خود را به شما تحمیل کند. انتقاد سازنده استقبال می شود (و شما باید آن را بررسی کنید که آیا این ماده دارد) ، اما مقصر کلی و ناعادلانه نیست.
به طور عینی دلایل و دلایل رد یا بی میلی را مورد بررسی قرار دهید ،
به خصوص در مذاکرات طولانی و شاید با چندین مکالمه ، اگر طبق اصل 7 مرحله ای فروخته اید ، باید اعتماد کافی را ایجاد کرده اید تا دلیل صادقانه رد آن را بخواهید. هیچ کس نمی خواهد بداند که چرا او بد است - ما خیلی خوشحالیم که دلایل عدم موفقیت در یک سفارش را نپذیرفتیم یا شریک تجاری مورد نظر خود نشدیم. اما این دقیقاً در جایی است که جایی برای پیشرفت وجود دارد: بنابراین آخرین پذیرش ها را بگیرید ، تمام شجاعت خود را در آن قرار دهید و با مخاطبین تماس بگیرید. همتای شما به دلیل تلاش های شما چیزی را مدیون شما است - حداقل یک جواب صادقانه.
دلایل را تحلیل کنید و ببینید آیا می توانید هر چیزی را تغییر دهید. در بسیاری از موارد که من رد شدم ، این "چیز" نبود که مقصر باشد ، بلکه این واقعیت است که من نگرانی های طرفینم را برآورده نمی کنم. اگر عضو باشگاه هستید ، دوباره به درس 3 و 4 نگاه کنید: مهم است که دلیل واقعی ، انگیزه واقعی همکار خود را کشف کنید و نه فقط "علاقه اصلی" ، این همان چیزی است که شما به عنوان همتای خود می بینید. اول گفت چرا DKM را ملاقات نکردید؟ احتمالاً سطح 3 است!
آمار دقیق درباره کسب و موفقیت خود را حفظ کنید
این نکته از اهمیت ویژه ای برخوردار است. غالباً در ابتدا کارهای زیادی کسب می کنید ، قرارهای مربوطه را دریافت می کنید و سپس مشغول کار و حفظ این مخاطبین هستید. اگر آماری را نگه ندارید ، متوجه نخواهید شد که شما یک مالکیت را گم کرده اید یا اینکه میزان موفقیت شما (معاملات برای هر مخاطب) رو به کاهش است. بنابراین مهم است که به طور مداوم خود را تحت نظر داشته باشید تا ببینید که ضعف فعلی ناشی از آن است. بهترین روش برای انجام این کار با آمار است. ساده ترین راه با الگوبرداری هایی است که در منطقه باشگاه به دست می آورید. اما همچنین یک جدول ساده ، مطابق با هفته های تقویم ، با ستون های "تعداد اولین تماس ها ، تعداد قرار ملاقات ها ، تعداد معاملات" و درصد ها ، سازماندهی شده است ، نشان می دهد که علت کاهش فروش در کجاست. شروع به ساختن موفقیت های قبلی در آنجا کنید.
وظایف خود را منظم کنید
امروز این ، فردا - یک ساختار معقول است. کارهای بسته بندی ، به عنوان مثال کسب تلفن و انجام آنها در یک قطعه. این کار شما را بسیار کارآمد تر می کند و پردازش آن ساده تر خواهد بود. بنابراین بهتر است برای یک روز تماس بگیرید و جلسات ، انتشارات مطبوعاتی ، رسانه های اجتماعی و غیره را در روزهای دیگر برنامه ریزی کنید (!). سپس منابع حواس پرتی از نظر دور نیستند ، تا بهتر بر وظایف خود متمرکز شوند و با "تولید سریال" از آن لذت ببرند - سعی کنید آن را انجام دهید!
چشم انداز خود را دقیق تر و مداوم رد کنید و روی مخاطبین امیدوار کننده متمرکز شوید (بیشتر در این مورد در بخش بعدی). فقط می توانید "2" را خریداری کنید. ردیف "
آخرین ، اما اغلب اشتباه ، این است که فقط "بیشتر" انجام دهیم. قرارهای مشتری بیشتر ، تماسهای بیشتر ، خریدهای بیشتر ، پیشنهادهای بیشتر. در اصل ، البته موارد زیر اعمال می شود: تمایل بیشتر منجر به نتایج بیشتر می شود. اما چنین افزایش ظاهری در عملکرد اغلب منجر به رنج کیفیت و افت سطح تکمیل می شود - به عبارت دیگر ، کارآیی شما کاهش می یابد.

اگر نکات بالا را خوانده اید ، متوجه چیزی می شوید؟

برای یک لحظه فکر کنید. شما مطمئناً آن را دریافت خواهید کرد!

با شرکت در وبینار رایگان من "زمین فروش عالی " ( اینجا را کلیک کنید ) اطلاعات بیشتری کسب کنید . یا مستقیماً برای آموزش فروش ثبت نام کنید - و امروز فروش خود را به مراتب مؤثرتر به مشتریان تجاری شروع کنید.

رد صلاحیت مشتریان هنگام کاهش فروش؟
اگر فروش خود را به خوبی تنظیم کرده اید ، می توانید مسیری غیرمعمول را طی کنید: رد صلاحیت بیشتر پرسپولیسی ها را رد کنید و در عوض بر روی امیدوار کننده ترین فرصت ها تمرکز کنید.

این به شما فرصت می دهد تا کسانی که بعدا خرید می کنند و شما در اکشنویتی گم نمی شوید.

در فروش آموزش "فروش مستقل" شما یاد بگیرند که چگونه شما  علاقه مند شده توسط اشخاص علاقه مند حداقل شکست خورده، به عنوان شما را در منجر واقعی تمرکز و این مستقل متقاعد - بی وقفه تعقیب محل اشتباه است.

برای شما آرزوی موفقیت دارم - و امیدوارم در صورت تمایل از شما در آموزش استقبال کنم.

مقاله تأثیر منطقه ای تغییرات جمعیتی

تحقیق قدرت موسیقی بر سلامت روان

خلاصه تحقیقی از بیماری عروق کرونر - هنگامی که عروق قلب باریک می شود.

دانلود محصولات علمی ومقاله با بالاترین کیفیت

مقاله در مورد چگونه ستاره شناسان می خواهند زمین جدیدی پیدا کنند؟

مقاله ای از قوانین ساده ای برای تبدیل شدن به یک میلیاردر:

تحقیقی خلاصه در مورد افت فروش چه باید کرد؟

، ,یک ,کند ,رد ,ها ,وجود ,را به ,خود را ,است که ,می شود ,به عنوان

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دل نوشته ها، علاقمندی ها تخت خواب دانلود فایل kahrobafunrgo پایان نامه و تحقیق های دانشگاهی لافکادیو گوپاس,گسترش و پردازش الکترونیکی سیستم Basu CE وبلاگ حقوقی دکتر نادر پورارشد دانلود پروژه آمار